مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

دانلود آهنگ شبهای دیوونگی از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ شبهای دیوونگی از محسن ابراهیم زاده+متن

پیشنهاد میکنم حتما به ادامه ی مطلب بروید

بگین به دادم برسه این همه بغضو کم کنه به غم بگین یکی دو روز من و فراموشم کنه
یکی اینجا شب و روز خیلی بی قرارته نمیدونی این دیوونه چقدر چشم به راهته
روزا کار من شده هی مرور خاطرات بگو این دل دیگه چقدر بمیره برات

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محسن ابراهیم زاده ♪♪♫♫♪♪♯
شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتو دو برابر کرده
گاهی وقتا زود به زود این دل من واسه ی دلت تنگ میشه تنها راه عشق و ابراز علاقم همین آهنگ میشه


دوریتو نمیتونم دیگه طاقت بیارم میدونی که من چقدر دوست دارم
کاش بدونی که چقدر بی تو پریشونم و بعد نگو میری میدونی باورش سخته چقدر
شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتو دو برابر کرده

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : مصطفی مومنی ♪♪♫♫♪♪♯
گاهی وقتا زود به زود این دل من واسه ی دلت تنگ میشه تنها راه عشق و ابراز علاقم همین آهنگ میشه
شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتو دو برابر کرده
گاهی وقتا زود به زود این دل من واسه ی دلت تنگ میشه تنها راه عشق و ابراز علاقم همین آهنگ میشه

.................................................................

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

...............................................

127 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×