مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف

جمعه 04 بهمن 1398 | 2 دیدگاه

آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف

رضا بهرام لطف +متن

 

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف

 

Reza Bahram - Lotf

 

 

متن ترانه رضا بهرام به نام لطف:

.♫   ♫  عشق موزیک  ♫   ♫

ببین عاشق شدم ای رهگذر مرا هرجا که شد با خود ببر

باورم کن تا تو از راه رسی شاعران شعر سراین

قوم مردان مبارز به این شهر بیاییند

تا تو از راه رسی پنجره ها باز بماند

مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخواند

خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست

خالی از لطف نباشد در دل غم زده ما بکشی دست

من توقع ندارم هم نشینم شوی ای حضرت دریا

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫ ashegh-music ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

خالی از لطف نباشد بزنی موج بر این ساحل تنها

زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من

نخواه از این دل آزرده من بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند

همه دنیا که میداند تویی حال خوش این باور پژمرده من

ماه شبگرد کجا صورت ماه تو کجا

شب بی نور کجا زلف سیاه تو کجا

دل مغرور مرا ببین رساندی به کجا

 

که شدم حرف زبانه همه عالم به خدا

.♫   ♫  عشق موزیک  ♫   ♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) :
وب سایت
با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir
سینما در ماشین با ایرانتیک :
وب سایت
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×